The Balm Dosyası #3 - BALM JOVİ PALET

 Herkese selam
 bugün ki konuğum The balm Markasına ait Balm jovi palet. Herşeyi içerisinde barındıran bu paleti bol bol görsellerle anlatalım







ilk dörtl simli farlardan oluşuyor Favorilerim Lead zeppelin hariç hepsi




Diğer Dörtlü mat renlerden olusuyor presto rengi yapı olarak ve renk olarak beğenmediğim yapıda ama diğerleri sık sık kulandığım renklerden.




diğer dörtlü ise sedefli yapıdan olusuyor Rem isimli far dışında diğerleri favorim






Bu palette bir Allık ve mary lou teyzenin aynısı disco disco aydınlatıcı bulunuyor


ve palette iki tane krem allık ve ruj olarak kullanabilecek ürün buluyor severek kullanıyorum yalnız kalıcı değiller..



Karlı bir günde hava kapalı olduğu için ışık problemi yasadım umarım mazur görürsünüz hepsinizi kocaman öptüm xoxo :)

4 yorum

  1. Bu palet bir tek bende yok sanirim :/ Resimler de yazinda muthis ellerine saglik !

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Zeynep ablacığım :* cok kullanıslı birpalet özellikle seyahatlerde

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf çekimlerine ayrı playlistine ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :) senin blogunu da severek takip ediyorum hepimizin yolu açık olsun

    YanıtlaSil