LESOLEIL SHAMPOO İNCELEME *

Herkese selam!
sınavların bitmesini çok az saatler kaldı bütlere yoğunlaştığım için çok fazla bloga ve instagrama vakit ayıramadım. Ama bu gece küçük bir paylaşım yaparak bana gönderilmiş olan şampuanımı yorumlayacağım.

 Lesoleıl Shampoo 5 bitki artı 5 mineral komple bakım vaadediyor



-Baş örtüsünden güneş görmeyen saçlar
-Nemsiz ve kuru saçlar
-yoğun bakım isteyen cansız saçlar
-ve bence soğuktan ve kötü hava kkoşullarından etkilenen saçlar

İçin; çok güzel bakım yapan saçı yumuşatan ama aynı zamanda hacim veren bir şampuan. kullandığım süre boyunca şaçlarımı çok fazla yumuşak ve canlı hissettim.
Saçlarım yağlı bir yapıda yağlı saçlara özel bir şampuan kullandığım zamanda saç uçlarımı kurutuyor.

Ama lesoleıl sampuanla bu sorunu da cözdüm diyebilirim şimdilik yoluma bu şampuanla devam edeceğim.

Bana instagramdan bu ürünü denemem ve yorumlamam için gönderen @lesoleılshampoo hesabına ayrıca teşekkür ederim..

sevgiler xoxo


0 yorum