Sadece bir ruj

   Herkese Merhaba !

   Benim severek kullandığım bir makyajı sizlerle paylaşmak istiyorum. Son günlerde aydınlatıcılar kontürler renkli farlarla başımız dertte. Trendleri bir yana bırakalım ve hadi gelin sadece biraz ruj diyelim sizlerle. ilk adım olarak arınmış temiz ve nemli bir cilt. Nemlendiricinin ardından ışıltılı bir baz sürün ve kısa ama etkili olan bu muhteşem makyajı yapmaya başlayın.



    Göz altları burun kenarları minik sivilceler varsa ufak lekeleri minimal düzeyde kapatın. Amacımız daha fresh bir görüntü. Ardından size en çok yakışan cilt tonunuzla en çok giden koyu vaya koyuya yakın o muhteşem rujunuz! çerçevelediğiniz dudaklarınızla rujunuzu sürüp tamamlayın. Tek bir adım kaldı maskara.. TEK! kat süreceğiniz maskarayı olabildiğince minimal tutmaya çalışın.

 

    İşte bu kadar :) Hepimiz en az bir kere denemişizdir bu makyajı. Ama bu kadar hifif tuttuğumuzu inanın düşünmüyorum. Burada kural aydınlatıcı yok ışıltı yok. Sadece maskara ve ruj hadi başlayın :) fresh doğal aynı zamanda muhteşem hissedeceğinize eminim.

   XOXO hoşçakalın :*

0 yorum