BULLET JOURNAL /YENİ BAŞLAYANLAR

Hayatınızı ufakta olsa eğlenceli hale getirmek ister misiniz ? ihtiyacınız olan sadece defter ve kalem sonra sonsuz hayaller sonsuz çizimler yazılacaklar okunacaklar.. listeler.. HADİ BAŞLAYALIM O ZAMAN :) ! madde madde gidelim hem daha kolay ve anlaşılır olur.




     1. İNDEX VE KEY 

BJ için özel defterler var ama hiç araştırmadım onların daha çok noktalı oluyor içleri. Ben ihtiyaç duymadım ve gerekte yok. Orta boy bir defter yeterli. İlk sayfalarımız index ve key den oluşuyor. Bunu yapmak zorunda değilsiniz indexi ben yapmadım mesela. Çok yoğun programım var diyorsanız tam size göre. Geçmiş aylarda herhangi bir aktivite mail vs. aramak isterseniz index kısmına bakmak işe yarayabilir.




Key kısmı ise; görevler, tamamlananlar görevler, ertelenen görevler, yakın tarihe ertelenen görevler.., alışveriş, not, bu liste uzar gider sizin kişisel olarak tamamlayabileceğiniz anahtar adı verilen minik semboller. Fazlasıyla işe yarıyor.



       2. YILLIK TAKVİM 

Yılın ortasında ya da sonunda başlayacaksınız bunu yapmanıza gerek yok. Şuan 2018'e çok yaklaştık yeni başlayacak olanlar yeni yıl için yıllık takvimi uygulayabilirler.


      3. AYLIK BAŞLIK

Yıllık takvimi tamamladıktan sonra en eğlenceli kısma geldiiik. Aylık olarak giriş sayfasını oluşturmak için renkli kalemlerinizi hazırlayın. Burada kendi hayal dünyanız devreye giriyor. Her ay bir tema belirlemeniz işinizi kolaylaştıracaktır. Örneğim kasım ayına kalpler, ekim ayına yapraklar, ocak ayına bal kabağı teması.. gibi :)  birkaç fikir olsun diye Pinterest'den görseller hazırladım.









      4. AYLIK TAKVİM

Aylık görünüm olarak; o ay içinde doğum günleri, önemli aktiviteler, toplantılar, sınavları kaydetmek için vs. kısacası genel bir görünüm oluşturmak için uygun.


Şimdilik burada noktalıyorum. Gerçekten çok geniş bir defter olduğu için tek bir postta hazırlamak istemedim. İkiye bölmek en mantıklısı. Hoşçakalın

Aleyna xoxo

0 yorum