SAÇLARIMI NASIL UZATTIM ? (20 günde 5 cm)

Herkese merhaba
Bugün size saçlarımı nasıl hızlı bir şekilde uzattığımı anlatacağım. Uzun bir yazı olmayacak. Öncelikle saç tipimden bahsedeceğim. İnce sönük ama sağlıklı saçlarım var. Isı vs. uygulamadığım için saçlarım sağlıklı ancak sönük olduğu için hem bakım yapan hemde hızlı uzatan bir kür denedim. Perçem kestirdiğim için mutsuz olduğum günler geride kaldı. (yaklaşık 2 ay önce) Perçemi ilk 1 ay gayet güel kullandım. Lakin gözümün önüne düşmeye başlayınca sıkıldım ve bu küre başladım. Hemen malzemeleri veriyorum



SİNAMEKİ OTU ( 2 yemek kaşığı)
TATLI BADEM YAĞI (1 yemek kaşığı)
ÇAM TEREBENTİM YAĞI (1 cay kaşığı)
E VİTAMİNİ AMPUL (EVİGEN KULLANDIM)


  • sinamekiyi kaynatıp 5 dakika demledikten sonra süzün ve diğer malzemeleri de katarak saçınıza yedirin.
  • poşet ve ya streç filmle sarın
  • üzerine yazma sarın
  • 3 4 saat bekletin
  • son aşama durulayın ve 2 kere şampuanlayın 



Hemen akıp gidiyor ve yağlı his kalmıyor. Bu kürü ben 5 günde bir tekrarladım. Haftada bir öneriliyor ama ben hızlı etkisi açısından dayanamadım ve 5 günde bir uyguladım. Sonuçtan cok memnunum suan perçemlerim 20 gün içinde saçlarıma karıştı. Artı olarakda saçlarımın boyu 20 günde 5 6 cm uzadı :)
Bugünlük bu kadar umarım faydalı bir yazı olmustur herkese sevgiler xoxo

0 yorum