* AĞUSTOS FAVORİLERİ * Kitap,takı,..

 Herkese selam
Bu ay satın aldığı ve elimden düşürmediğim bir kaç şeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Bu yazımın içeriğinde makyaj vb. gibi şeyler olmayacak ki zaten  bu ay göz altı kapatıcısı ve rimel sürüp dışarı cıktığımı da göz önüne alırsak kozmetik sıfır idi :) Bu arada bloğumun temasını değiştirdim ancak içime sindi.. yavaş yavaş minnoş blogum bana benzemeye başladı süslü püslü ama düzenli tihihi :) nasıl olmuş sizce ?

tamam tamam konuya dönüp başlıyorum ^^

1. Sonsuzluğun Kıyısında kitabından bahsetmeden önce serinin bir önceki kitabı olan Hiçliğin Kıyısında'yı severek okumuştuk kızçemle (kardeşimle) gayet sürükleyici çerez tadında bir kitaptı ve Şevval'in ısrarları üzerine bu kitabı da edinmiş olduk :) başladım bile !





2. Olarak bu ay severek kullandığım kitaplarımın kanaviçemin yanında severek keyifle içtiğim Doğadan Tarçın portakal ve Doğadan Yeşil çay ' da eklemeden edemedim özellikle tarçın portakalı mutlaka deneyin kızlar harika :)
 

3. Favori ürünüm ise La Roche Posay markasının Effaclar DUO 'su. Ürün sivilcelere lokal olarak uygunlanıyor. Yani bir nemlendirici ya da serum değil. Lekeriniz ve ya sivilceleriniz üzerine krem gibi yayarak yediriyoruz 2 3 güne sivilceden eser kalmıyor. Benim cildimde cok işe yaradı özellikle iyileşmez bunlar :( dediğim lekelerimi gözle görülür bir biçimde sildi :)).. çok çok az kalanlar var onlar da zaten gözüme batmıyor açıkçası.. Ama ürünün şöyle bir özelliği var 10 15 gün ayrı kaldığım zamanlar oldu yanıma almadığım zamanlar oldu yani sürmediğim zamanlarda sivilcelerim ve kızarıklıklarım birazda olsa belirgin hal aldı. :) bu yanınıda es gecmeyin ay ne cok konuştum alıp denenebilir kızçelerim :)

 
 4. Ürünüm ise çoook sevdiğim canımın içi kuzenimin hediyesi bu minnoş defter D&R da bulabilirsiniz.. Aynısını kendinede aldı cüzdanlarımız bile aynı bu kızla candır o!  :)

 


5. Ürünüm ise bir kolye :) Bankada staja başladığım için gömleklerimi tamamlamak adına aldım gayet güzel herşeyle uyuyor :) staja gitmediğim zamanlarda da takabilirim.. 



evet benim bu ay ki favorilerim böyleydi , umarım keyifle okumuşsunuzdur , umarım sıkılmadan sonuna kadar gelmişsinizdir. Beni takip etmeyi unutmayıın hani sağ tarafta İZLE butonu varya hıh oracığa tıklarsanız cook mutlu olurum :) keyifli haftalar herkese xoxo :*

14 yorum

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım dogadanin cayini deneyecegim 😊

    YanıtlaSil
  2. Kolyene bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Very nice favourites dear! :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  4. Sivilce için bir ürün arıyordum, sanırım aradığımı sayende buldum bitanem çok teşekkür ederim <3

    D&R defterine de bayıldım, sayfaları renkli mi ?

    Son zamanlarda portakal çiçeği bitki çayını içiyorum. Sonrasında tarçınlıyı da deneyeceğim ^^

    Güzel paylaşım olmuş balım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defterin iç yaprakları pembe kuzum tek renk ama :) portakal çiçeğini de ben deyeceğim o halde cok teşekkür ederim şahane yorumun için :)))

      Sil
  5. Bloğuna bayıldıımm:)) Başka bir yerdeymişim gibi hissettim ve bu hoşuma gitti:) Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  6. aa çok teşekkür ederim :)) bende hemen dönüş yapıyorum :)

    YanıtlaSil