FARMASİ TENDER BLUSH ON - 07 NUMARA

Herkese merhaba
Bugün ki konuğum bir allık. Kendisini büyük umutlarla almamıştım oysaki. Ama beni ciddi derecede şaşırttı. Aslında pembe allıklardan sıkıldığımı farkettiğim zamanlar epey önceydi ama içime sinen bir renk bulamamıştım. Diğer allık hikayemi şuradan okuyabilirsiniz

Yani nasıl ifade edilir :D hafif seftali olsun birazda pembe ama içerisinde kahvelikde barındırsın gibi bir mükemmel allık arayısındaydım. Mac Well Dressed gibi örnek olarak verebilirim.





 Tanıdığım Farmasi kataloğunu elime tutuşturunca bir karıştırayım dedim ve gözüme allıkları takıldı internetten kısa bir araştırma sonusu 07 rengine karar verdim. Ama sunu söyleyebilirim katalogdaki rengi ile gelen rengin arasında everest tepesi kadar fark var. Almadan önce araştırın!


Gelelim ürünün güzelliğine.. rengin hayranı oldum diyebilirim zaten yapısına gelirsek yumusacık bebek popolarına sürülern pudralar gibi :D tozutması faslasıyla var. Ama benim için bir kusur değil. Kalıcılık konusunda ise 8 10 saat dayanmıyor malesef 2 3 saat kadar kalıcılık sağlıyor. Eh buda fena değil. Ama benim gönlümü fiyatı ve rengiyle çaldı diyebilirim fiyatı 10 tl :D şaka gibi..



Fiyat performans yumusaklık ve rengin güzelliği eşittir yaz mevsimi allığım belli oldu :) bir sonraki yazımda görüşmekzere öpüldünüzzz .. :*

0 yorum