DUDAK KALEMLERİM - EMİLY, GOLDEN ROSE, FLORMAR

   Herkese selam bugün sizlere favori dudak kalemlerimden bahsedeceğim. Çok fazla dudak kalemi kullan biri değilim ama gercekten aldığım kalemlere aşık olarak almışımdır bu zamana kadar, fazla bir koleksiyonum olmadığı için içlerinden en beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.
başlayalım o halde :)



1.EMİLY 217 
Koyu renk olarak kahve tonlarını cok seviyorum gerçekten hafif gölgeli makyajlarla cok güzel kombinleniyor ama malesef cok sık kullanmıyorum :) emily markası dudak kalemleri içerisinde en sevdiğim marka. Çok yumusak ve dudaklarımı kurutmuyor. Sürüm açısından kolay olduğu için tavsiye ederim. 217 numarası da baya koyu bir kahve.


2.EMİLY 201
bir diğer favorim yine emily'den 201 numaralı kalem zaten baya bir meshur, bu kalem mağazalarda yok satıyor :)


3.FLORMAR 220
diğer bir renk ise Flormar 220 numaralı mor menekşe tonlarında cok beğenerek kullandığım günümüz renklerinden uzak gayet narin bir renk. Ruhumda çiçekler açtıran bu rengi bütün beyaz tenlilere tavsiye ederim :)



4.GOLDEN ROSE 525
Son alarak 1 hafta önce arkadaşımın düğünü için aldığım kalemden bahsetmek istiyorum. Golden Rose 525 numaralı kalem benim cok sevdiğim bir ton oldu. Kalemin yapısı beni cok şaşırttı Mac rujların retro matte serisine çok benzettim.  dudakları aşırı kurutuyor. aynı zamanda da kadife görünümüne bayıldım :)


Benim favori dudak kalemlerim bu sekildeydi. Çok ruj süren bir insan değilim ama arada değişiklikler yapmak istediğim zaman dudak kalemlerim yetişiyor hem uygun fiyatlı hemde kalıcı daha ne olsun :) yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler bir daha ki yazımda görüşmek üzere xoxo





5 yorum

  1. Flormar 220 pembenin güzelligi cok yakismis hepsi cok güzeller ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  3. kuzum ben sıla (papatyaski) instagramında bir sorun mu var,ulaşamadımda sana, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Emily 201i nerdeyse karaborsadan kaptım ama golden rose un kırmızısı da çok güzelmiş bayıldım!

    YanıtlaSil