KOCAMAN GÜLÜMSE VE TIKLA :)

Sevgili minik ailem;

Sınavlarımın bitmesi ile kendime ödül kahvesi yapıp bilgisayarımın başına oturdum. Çok çok özlemişim yazmayı. Parmaklarım tuşları tıkırdattığında anladım :) 





Bugün ki konum pes etmemek olsun mu ? Şu an karar verdim. Kaç kere pes ettin hayatında bir gözünün önüne getir bakalım. HUMM düşündün mü 10 20 30 ? belki binlerce kez ama tekrar tekrar Tanrı'nın verdiği güçle ayağa kalktın ve devam ettin. Bahsettiğim devamlılık gittiğin yol değil. Yürüdüğün yol bambaşka bi'şey çünkü o senin iç dünyan ile dış dünyanın karmasıdır. Benim bahsettiğim şey  başarmak istediğin işe devam ettin mi çünkü asla ama asla pes etmedin dimi ? kelimelerle cümlelerle anlatamadın belki her gece düşündün uyudun soluksuz kaldın. 


Bir gün uyandın ve belki de şu an başardın ya da başarmana ramak kaldı ya da yolun en başındasın bunu bilemem. Bildiğim tek birşey var; kendimden yola çıkacağım. Günlerce çalıştığım zamanlar oldu saatlerce bir sayfayı anlamak çalıştığım derslerim oldu ya da günlerce okuyup bitiremediğim kitap belki, bir türlü tutturanadığım fırında ki kakaolu kekim mesela. Hepsi olmuyor diye fısıldadı bana. Sonuç mu şuan kakaolu kek'im deli gibi seviliyor :) 

Kendini övmekten korkma dozunda olan herşey güzeldir. 
Aynaya bakmaktan vazgeçme pes etmemen gereken nokta kendinle başlıyor aslında. Umarım ilham olmuşumdur. Okuyunca gülümsesen yeter kendine iyi bak hoşçakal.

xoxo

Leyn

0 yorum