HAYATIMIN KAPATICISI OLABİLİR Mİ? WET'N WİLD PHOTOFOCUS CONCEALER 💕

Herkese merhaba!
Blog yazılarıma bir kaç dönem ara vermiştim lakin kendimi yine klavye başında yazarken buldum. İnsan sevdiği şey ne olursa olsun dönüp dolaşıp yine tekrar ediyor değil mi..



Bugün sizlerle Wet'n Wild markasının concealerını inceleyeceğiz. Benim bir kaç aydır severek kullandığım elimden düşürmediğim bir kapatıcı oldu. Photofocus serisinin yanlış hatırlamıyorsam fondoteni de Duygu Özaslanın da favorisi arasındaydı. Ben açıkçası böyle bir performans beklemiyordum. Avm de gezinirken çantama atacağım birşey olsun diye almıştım.


Gelelim özelliklerine bendeki rengi light ıvory açık demesine rağmen biraz koyumsu bir rengi var. ama benim için bu problem değil zaten corrrecteur olarak en koyu bölgeleri nötrlemek için kullanıyorum sonrasında normal bir aydınlatıcı etkisi veren kapatıcı ile makyajıma devam ediyorum. Bu ürün bana correcteur görevi görüyor yani. 


Koyu halkaları olan ve uygun fiyatlı bi corrrectur arayışında olan varsa gözüm kapalı tavsiye ederim. Yapısı ise kremsi. Aşırı akışkan veya Çok kuru değil tam ortası. Tekrar alabileceğim bir ürün.


son bir hatırlatma Wet'n Wild markası bidiğiniz üzere Cruelty Free 💝


 kendinize iyi bakın çok öptüm :*

0 yorum