L'OREAL TRİPLE ACTİVE FRESH - NEMLENDİRİCİ

Herkese Selam

Bugün ki konuğum Loreal Triple Active Fresh nemlendirici.

Kendisini bir aydır severek deneyimledim ve artık yorumlayabilirim. Sivilceli cilt yapım var ve gayet hassas ayrıca alerjik. Bunu göz önünde bulundurarak her ürüne tempinli yaklaşıyorum ve gercekten ürün secerken ince eleyip sık dokuyorum.




 Gelelim nemlendircimin güzelliğinee.. aşırı güzel ve fresh bir kokusu var rahatsız edici değil. Yağlıya dönük cildim var nemlendirmesi bana yetiyor. Ürün karma ve yağlı ciltler için lakinn bana sorarsanız direk yağlı ciltler için derim çünkü karma cildi bile nemlendirmeyebilir o kadar hafif bir ürün yani.
Ben severek kullanıyorum Loreal'in yüz kremlerinin methi cok duydum okudum zaten. ürün beni yanıtmadı. Bitince farklı serilerini denemek istiyorum.

Fiyatı indirimle birlikte yanlış hatırlamıyorsan 15 Tl idi.

Herkese sevgiler bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

İntagramdan takip için tık tık
2015 favorilerimi okumak için tık tık 
Favori rujlar için tık tık


0 yorum