ÜRÜN YORUMU - GOSH GROWTH MASKARA

Herkese merhaba
Bugün ki konuğum Gosh markasına ait bir maskara. Bulunduğum şehirde ki Gratis mağazalarında ne yazıkki Gosh markası yoktu. İstanbul'da Gratis'de gezinirken rastlayınca bir deneyeyim dedim. Markanın boombastic rimeli baya meşhur ama malesef kalmamıstı. Bende indirimde olan Growth isimli maskarasını satın aldım.
Geçelim acı gerceklere :)

 





Maybelline maskaralardan artık gercekten sıkıldığım için arayıs içine girdiğim dönemde rastladığım bu maskara hayal kırıklığına uğrattı. Yapı olarak çok kuru. Bana mı denk geldi orasını bilemiyorum kulanan varsa beni düzeltebilir.


 Fırcası ne ufak ne cok büyük aslında sevdiğim sekilde. Plastik kıllara sahip. volum vermesi cok vasat yani oyle inanılmaz kirpiklerde doğal bir etki bırakacağını düşünüyorum ama zayıf cılız kirpiklerde işe yaramayacaktır.


Siyahlık konusunda da sınıfta kaldı diyebilirim 3 4 kat uygulamama rağmen hafif topaklaşma oldu. En önemli eksisi ise göz altlarına dökülme yaptı. Velhasıl kelam sabah kalktığımda kendime hafif bir makyaj yapmak için , evde oylesine bir gün gecirirken sürdüğüm maskaralaraımın yanında yerine aldı. ( Evde hafifte olsa makyaj yapmayı seviyorum ^^ ) evet kızceler buraya kadar okuduysanız beni takip etmeyi sağ tarafta izle butonuna basmayı unutmayın :)
instagramda bol bol görüşmek adına link tık tık



4 yorum

  1. Ürünü hiç kullanmadım ama kötü çıkmasına üzüldüm.. Denemeyi düşündüğüm bir markaydı çünkü.. Ama yine de ne varsa Maybelline'de var diyelim bitirelim :) Teşekkürler paylaşım için tatlım.. Takibindeyim :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla oyle ne varsa maybelline de var gercekten :( :* bende takipteyim cok teşekkkür ederimm

      Sil
  2. Üzüldüm simdi.. Zaten tamam budur dedigimiz bir maskara bulsak arayisimiz son bulacak ama henuz olumlu bir sonuc yok :/

    YanıtlaSil