Yves Rocher - Papatya Özlü Yüz Yıkama Jeli


     İlk ürün incelemesi ile karşınızdayım.
Yves Rocher çok sevdiğim fakat geç keşfettiğim bir marka oldu. Ama ürünlerini yavaş yavaş deneye başladım. Cildim karmadan yağlıya dönük
 

fakat kış aylarında burun kenarlarım ve yanaklarımda kuruluk oluyor malesef. Yazın kullandığım La Roche Posey Effactlar jel artık cildimi kurutmaya başlayınca kullandığım ürünleri değişmek zorunda kaldım

      La roche gitti yerine Papatya özlü yüz yıkama jeli geldi! ŞAHANE OLDU..Yumuşacık bir his ve nemlenmiş bir şekilde arınma.. tek kelimeyle muhteşem bir ürün.
     

    Yapı olarak bakıldığında çok yumuşak jel kıvamının yanı sıra kremsi bir yapısı var. Gerginlik hissi yaşatmadan cildi derinlemesine temizliyor ve inanılmaz güzel kokuyor. Sivilceye meyilli cildim olmasına rağmen sivilce olayı yaşamadım. Artı özelliği ise içerisinde sabun olmaması..



     Ben bu ürünü hangi aşamada kullanıyorum ?

Sabah yüzümü yıkamak için bu jeli kullanıyorum. Akşam ise makyajım çok çok hafifse yani rimel ve allıktan ibaretse direk bu jelle yıkıyorum ve gayet güzel temizliyor. Ardından tonik ve nemlendirme aşaması var tabii.. Ağır makyaj yapmışsam gün sonunda makyaj temizleme suyu ile yüzümü silip ardından bu jelle yıkıyorum. Sonuç olarak hafif makyajı bile temizliyor diyebilirim..

        Aralık ayında herhangi bir Yves Rocher ürün alımında yanında argan yağlı duş jeli hediye! bu da ekstra güzel oldu.. son olarak bu serinin toniğini de almayı planlamıyor değilim ^^

Sevgiler xoxo

Güncel fiyatı http://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/yuz-yikama-jelleri/yumusatici-yuz-yikama-jeli/?cmSrc=Search

İnstagram hesabımı takip etmeyi unutmayın ! ;)

 instagram
     

   

0 yorum