ARALIK ALIŞVERİŞ - YVES ROCHER, MAC, RİMMEL LONDON

Selam kızlar
Son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsetmek istiyorum bu yazımda.
Son zamanlarda Yves Rocher markasına çok takık durumdayım. İçeriğini incelediğim zaman aslında çok da masum değiller ama nedense dış ambalajları ve mağazanın atmosferi beni çok mutlu ediyor. gelelim alışverişime 






Çok merak ettiğim instagram da sayfamda da paylaştığım bir yüz yıkama jeli aldım. La roce posey markasının yüz yıkama jelini kullanıyorum şuan ama o bitmek üzere 4 gündür onu ve bunu dönüşümlü kullanıyorum etkilerini anlayacak kadar kullanmadım ama kokusu harika ve cok hafif bir yapısı var La Roche Posey daha ağır bu jele göre.

İkinci alışverişim ise


.Rimmel London Stay Matte pudra cok merak ettiğim bir pudraydı sonunda kavustuk. Daha önce Sexy Mama kullanıyordum bunu da bu ay sıkça kullandım yorumlarımı yapabilmem için biraz daha zamanım var.
.Mac Face and Body çok beğendiğim bir üründü zaten özellikle Görkem Karman öve öve ağzımın sularını iyice akıtınca denemezsem olmazdı bu ürünü de yaklaşık 1 aydır kullanıyorum net fikirlerim olusu kısa zamanda inceleme yazısı gelecek.
.Mac Prep+prime bu baz yüzümde t bölgem çok parlıyor diye aldığım bir ürün severek kullanıyorum 1 aydır. inceleme yazısı muhakkak gelecek.

evet son bir ayda yaptığım alışverişler bu şekildeydi.

Okumaya değer görüp takip eden herkese çok teşekkürler 

@biryaybiryengec

instagram da takip edin :**


0 yorum