27 Ocak 2016 Çarşamba

2015 FAVORİLERİM - MAC,RİMMEL LONDON..

Herkese selam !
2015 veda ettik geride bir sürü şeyler bıraktık belkide kimimiz dostluklarını bir kenara bıraktı kimimiz aşkı kimimiz ailemizi tabi bunun yanında güzel seylerde kaldı bizde kalbimizi kirletti bazen bazende mükemmel seyler yasadık.. iyisiyle kötüsüyle diyelim mi ? :)



1. Ürünüm LOREAL MİSS MANGA MEGA VOLUME BLACK ANGEL
Normalde Maybelline markasına ait rimellerden yaklaşık 15 20 tane bitirmişliğim vardır. Ama insan gercekten aynı ürünleri kullanmaktan sıkılıyor ve riske girip bu sevilen maskarayı deneyeyim dedim tek kelimeye şahane bir maskara benim sapsarı kirpiklerimi simsiyah yapıp aynı zamanda uzatıp volume verdi. bir maskaradan beklenenin fazlası bu. Birde artı yönü dökülme yapmadı ve gün boyunca sabit kaldı 2015 e damgasını vurdu benim için yoluma şimdilik bu güzel maskarayla devam ediyorum.




2.Ürünüm ise RİMMEL LONDON LASTİNG FİNİSH fondoteni
ürün karma ve yağlı ciltler için kuru ciltliler nemlendirici desteğyle güzel bir sonuc elde edebilir. Çok severek kullandım 2015 yılı boyunca. Çok fondoten süren bir insan değildim ama bu fondoten beni korkutmadan aslnda cildin bazı zaman fondotene de ihtiyac duyabileceği gerceğini naif bir şekilde hatırlattı. bitmek üzere nerdeyse 2 3 kullanımlık daha var bitince tekrar alacağım. Benim rengim 100 ıvory



3. ürünüm ise Real Techniques stippling brush bilhassa ağır olan fondotenleri yaymak için cok ideal bir fırça. Ben 2015 in son ayında tanıstım ama resmen aşık oldum. Neden daha önce bu ürünü almamışım cok pişmanım. Ürünü yemeden homojen bir şekilde dağıtıyor ve en önemlisi fondoteni kalıp gibi tabirinden cıkarıp doğallaştırıyor. 10 üzerinden 10 10 10




4. Ürünüm ise MAC FACE AND BODY fondoten
Ürün bb ve cc kreminde daha hafifi yapı olarak kapatıcılık sıfır. Ben cildimi yorgun hissettiğimde elim direk buna gitti 2015 de özellikle sınav haftaları benim kurtarıcım oldu severek kullandım





5. Ürünüm ise Cerruti 1881 isimli parfüm.
Erkek arkadasımın bana yılbası hediyesiydi 2015 yılında bayıla bayıla kullandığım bir parfüm oldu. birçok kişidende beğeni aldım ve adını sıkça sordular :)




6. ürünüm ise GARNİER ESAS BAKIM RAHATLATICI TONİK
benim 2. ya da 3. şişem olması lazım cildi yumusacık yapan özellikle hassas ciltliler için cok uygun bir tonik bende sivilcelenme vs yapmadı ayrıca parfüm alkol ve renklendiri içermiyor 2015 toniğim bu oldu ve hala favorim :)



7.ürünüm ise bir pastel oje.
içerisinde grilik barındıran bir renk ama mavide denilebilir cok değişik ve her kıyafete yakısacak joker bir renk benim için 2015 de bitirdiğim nadir ojelerden :) numarası 13
 (shoplu olduğuna bakmayın renk birebir aynıdır)
  


8. favorim ise yine son 2015 in son aylarında satın aldığım kırık beyaz içerisinde cok hafif grilikler barındıran tüm kış boyunca severek kullanığım bir kazak KOTON




9. ve son  favorim ise bir kitap olacak çok fazla okumaya vaktim olmadı açıkçası bu yıl ama elimden geldiğince kitap okumaya çalıstım ve beni derinden etkileyen bir kitap var ki herkese öneririm mutlaka okuyun okutturun ÇÖL ÇİÇEĞİ yazarı WARŞS DİRİE yazar gercek hayatını kaleme almış ve aslında yazarımız bir mankel ve top model 'Yoksulluğu vetoplumdaki kadın erkek ayrımına karşı verdiği kahramanca savaşın öyküsü' içerik bu şekilde ben biraz daha ayrıntıya girmek istiyorum kızların nasıl sünnet edildiğini anlatan müthiş bir hikaye.. gerisini siz zaten tahmin edersiniz


4 yorum:

  1. ellerine saglik yazin da resimler de cok guzel olmus :)

    YanıtlaSil
  2. blogunuz çok tatlı :))
    takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bende takipteyim cok teşekkürler :)

    YanıtlaSil